Betaling
HR Dagen (via IPA Nordic ApS) modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når adgangen afsendes. Dette sker ved tilmelding.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er excl. moms.
HR Dagen (via IPA Nordic ApS) bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
HR Dagen (via IPA Nordic ApS) leverer24 x 7 x 365.
Reklamationsret
Der gives ingen reklamationsret i henhold til købeloven.
HR Dagen (via IPA Nordic ApS)
Borgvold 3
8260 Viby J
Refusion & Fortrydelsesret
Aflysninger indtil 8 dage før eventet, returneres beløbet. Herefter har HR-Dagen bestilt og betalt for adgangen. Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Meddelelsen skal gives pr. mail på hr-dagen@hr-dagen.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker aflyse tin tilmelding til HR_Dagen.
Administrationsgebyr returneres ikke.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk